Tudung kanak-kanak

Pantai Timur Dah Musim Hujan..


Sedapnya kuih bom salut bijan,
Hari ni Jerteh hujan..



Assalamualaikum saiyang-saiyang..

Ada ke kenalan dalam friendlist ciksu ni nak datang Pantai Timur cuti sekolah nanti? Kalau ada tak pe lah cuma nak habaq kat hampa je lah ye, Pantai Timur dah start musim hujan sekarang ni, so, sesiapa yang nak bercuti ke Pantai Timur boleh pikir-pikirkan duluan sebelum datang sini.

Ops Banjir pon dah mula standby. Apa pon semoga kita semua sentiasa di bawah lindunganNya aamiin 😃

Sekian dahulu laporan kaji cuaca untuk hari ini 😅



1 Comments

  1. Teringin pajai handphone Oppo
    Terima kasih info

    Rasanya musim hujan ni rata setiap negeri bezanya waktu hujan turun je...sejuk oii.

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin