Tudung kanak-kanak

MEMANG SEDAP YOGURT FARM FRESH NI



السَّلاَم ُعَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكَاتُه

au chakkkk 🙈

hampa dah rasa ke yogurt farm fresh ni?

pilihan hati. strawberries, mango, peach dan mixberries.


memang sedap yogurt farm fresh ni.  tapi paling sedap mixberries dengan peach tu. berebut dengan rania. hahaha. nak sedap hampa letak yogurt dalam freezer kejap. nanti masa nak makan keluarkan. Ya Allah sedap sangat. macam aiskrim rasanya. cubalah 😋

strawberries

ada strawberries, mango, peach, mixberries dan apricot. ini je yang ciksu nampak ada kemarin. ciksu borong setiap perisa. nak rasa katanya.

mango

mixberries

sebenarnya dah lama ciksu mencari yogurt farm freah ni. cari seller yang jual, dah jumpa tapi nun jauh di sana. hahadoilah. melepas.

akhirnya berjaya dijejaki. kikiki. ciksu terjumpa di Giant, Jerteh. apa lagi terus rambang matalah. sementara dok ada depan mata, terus borong.

sebelum-sebelum ni, ciksu suka yogurt farm fresh yang plain. memang dok beli yang itu je selama ni. masa kenalkan rania solid food  pon, ciksu bagi yang ini juga. rania suka.

yogurt plain rasa masam-masam. sedap. kadang buat kari ciksu letak yogurt plain tu je. asal boleh. buat roti sarang lebah pon ciksu pakai yogurt brand farm fresh ni. ekekeke.

plain


#yogurtfarmfresh
#belidigiantjerteh
#rm2.54

4 Comments

  1. pernah jumpa lg...rietta suka yougurt mix berries....kisah sangat brand apa,asal mix berries...

    ReplyDelete
  2. baru tadi aida terbaca dlm satu blog lain.
    farm fresh ada yogurt dah. before ni aida beli susu kurma aje :)

    ReplyDelete
  3. Sha dah rasa yang mangga je.. Yang lain tak berjaya lagi..

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)