Tudung kanak-kanak

Nak elak KULIT MUKA SUNBURN

Penyelesaian buat ampa yang suka nau berjemur dan ada aktiviti outdoor.
Sokmo ampa pakai apa untuk lindungi kulut muka ampa, time beraktiviti tu? Jangan habaq kata tak pakai apa pon. Semasa beraktiviti memanglah enjoy. Nanti selesai semuanya kulit muka SUNBURN.

salah satu aktiviti berjemur. Main air time panas gini. Memang muka cepat burn. Tak percaya, balik rumah telek dan belek muka ampa ✌

Aquawaterpark, jitra


No. No. No.. Sangat tidak elok ok. JANGAN DIAMALKAN sebegitu tau. Untuk kesan la ni memanglah tak nampak. Akan datang memang akan nampak. Contohnya kulit muka yang tak dilindungi dengan apa-apa sunblock, memang amat mudah DIKUNJUNGI JERAGAT, KULIT KUSAM DAN TONA TIDAK SEKATA.

Kalau ampa tak tau nak guna dan pilih produk apa yang terbaik, mai ciksu nak suggest barang baik kat ampa. Nak?!!!!

Apa kata ampa cuba produk seqybeauty. Seqybeauty keluarkan produk penjagaan diri sesuai untuk semua peringkat umur termasuk lelaki dan kanak-kanak. Pemdek kata produk seqybeauty sesuia untuk seisi keluarga. Giteww. Mudah. Kan!!! 

Ciksu guna dan jual. Jual sebab puas hati dengan produk keluaran seqybeauty
👍👍👍👍

Untuk menjaga dan elak KULIT MUKA SUNBURN ciksu syorkan ampa guna SKINCARE SEQYBEAUTY untuk rutin harian. Boleh pakai SAKURA MASK & BB CREAM sangat sesuai untuk yang mengalami SUNBURN atau NAK ELAK SUNBURN. 

Antara cara penggunaan untuk elak dari SUNBURN : 
💢Sapu BB CREAM diseluruh wajah sebelum berjemur dan selepas berjemur 💢Sapu SAKURA MASK selama 30 minit dan bilas dengan air biasa
💢Lakukan 3-7 hari untuk kesan yang optimum.

Mak, ayah, anak boleh pakai. So, boleh pakai dekat anak juga. Anak pon tak sunburn nanti. Jangan jaga muka mak ja, muka anak pon kena jaga juga tau 😍😍

Now tak perlu risau kulit kita pedih atau luka. Semua masalah hilang dengan seqybeauty. gitewww💁💁

Harga?
Sakura MaskSQB RM80
BB Cream Clearance Sales RM50 
(1PCS) RM90 (2PCS)
Kod FAIR/NATURAL 
BB Cream Limited Edition 
KOD BEIGE RM55

Whatsapp:

1 Comments




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)