Tudung kanak-kanak

Gemar MAKAN tapi NAK KURUS?


Saya pantang dipelawa makan, semuanya sedap di mata. Hentam sajer. Tolak batu dan kayu jer. Badan plak mmg senang jer naik. Nak turun kemain berdiet bagai.

Tapi kenapa sekarang ni makan macam2 badan maintain jer? Diet sikit berat badan terus turun?

Sebab saya ada LEPTOS bersama.
Saya kunyah Leptos dulu baru saya makan.
Saya bakar kalori yang diambil.
Bila diet sikit, jaga kalori sikit, leptos yg dikunyah akan membakar lemak2 berlebihan lain dalam badan. Kalau kunyah dan makan, makanan yang diambil tak sempat jadi lemak tepu dan tersimpan dalam badan.

Begitulah cara Leptos berfungsi.
Tidak hairanlah jika si pengamalnya boleh tampil lebit fit dan turun inci. Paling ketara, tang lengan, perut dan peha. Monitor closely. Ada yang cuba balik jeans lama. Ternyata berhasil. Perut lebih kempis dan badan boleh langsing kembali. Itulah keajaiban Allah Taala bagi melalui produk Leptos..

Tablet Kurus. Kembalikan keyakinan anda.

Pn Sally
Pengasas Eliss

Berminat nak rasai rasa leptos masam-masam sedap ni, boleh wasap ciksu 😍

Kandungan Leptos

TESTIMONI LEPTOS


QU FAST UNTUK LELAKI 
LEPTOS UNTUK WANITA
RM180


1 Comments

  1. Bagus ke Ciksu,kita juga x kecik2 ni ha, hahaha btw Ciksu sihat?

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)