Tudung kanak-kanak

Seqy Beauty: Skincare

🌸بسم الله الرمن الرحيم🌸
Hye. Hari ni ciksu nak kongsikan macam mana ciksu boleh terjebak nak cuba skincare Seqy Beauty nih.

Oktober, 2016
Sedia maklum, bulan ni ciksu pergi cuti-cuti Malaysia ke Pulau Redang. Kebetulan, sabun sebelum nih dah habis guna. Tak beli. Alang-alang terus tak beli.

Start bulan Oktober hingga Disember 2016, ciksu memang tak pakai apa-apa pencuci muka yang ada di pasaran. Iye betul.

Habis tu ciksu cuci muka guna apa? Ahahaa.. Nak bagitau lah ni. Ciksu just cuci muka guna air beras jah. Nak keluar rumah just tepek Bb Cream. That's all.

Nampak !!! lama nau ciksu free kan muka daripada sebarang skincare or cleanser. Inilah pengorbanan, nak cuba produk baru punya pasailah hihihi. Lagipon ciksu duduk rumah, tak keluar sangat, so, jarang2 nak kena pancaran matahari.

Bila mula guna Seqy Beauty Skincare?
18 Januari, 2017

Kenapa perlu cuba Seqy Beauty Skincare? 👉Kerana ianya mampu merawat semua jenis masalah kulit muka dari dalam dan menjadikan kulit muka bersih dan sihat. 👉Pemakaian yang teratur akan membuatkan ianya semakin serasi dengan kulit muka dan hasilnya semakin nampak gebu dan mulus. 👉Seqy tidak bertindak serta merta atau dalam waktu yang singkat sebab tidak mengandungi bahan kimia berbahaya yang biasanya hanya membuatkan kulit cantik diluar tapi tidak merawat dari dalam..
👉Berilah Seqy sedikit masa dan ruang untuk membantu masalah anda..😉
Fungsi dan Kelebihan Skincare SEQYBEAUTY
Cleanser (KKM Reg No : NOT141102733K)
1. Sebagai pelembap wajah (Vitamin E) 2. Membaik pulih sel kulit (Vitamin C) 3. Membuang kotoran padan wajah 4. Anti-Oxidant 5. Mencerahkan kulit (sumber dari alam semulajad) 6. Anti penuaan. Menegangkan kulit sekaligus mengurangkan kedutan di wajah 7. Penyejukkan wajah (cooling agen, sumber dari cucumber) 8. Memudarkan jeragat dan bintik hitam. 9. Mengurangkan masalah kulit berminyak (sumber lemon citrus) 10. Anti-microbial
Toner (KKM Reg No : NOT150300575K) 1. Membantu menstabilkan pH kulit 2. Meminimalkan ukuran pori-pori dengan penggunaan yang tepat (menepuk-nepukkan toner pada wajah dengan menggunakan telapak tangan) 3. Memberikan perlindungan dengan mengangkat mineral yang terdapat pada air disaat anda membersihkan wajah. 4. Bertindak sebagai humektan, mengunci kelembaban sehingga mengurangi kekeringan saat kulit terkena sinar matahari. 5. Mengurangkan risiko berjerawat dan berkedut. 6. Mengawal sebum (kelenjar minyak) 7. Mengurangkan radang (kemerahan).
Serum (KKM Reg No : NOT150300577K) 1. Membuatkan struktur kulit lebih tegang dan anjal. 2. Melembapkan kulit wajah yang kering akibat jerawat. 3. Mengurangkan kedutan pada wajah (Anti penuaan) 4. Menghalus serta mencerahkan kulit. 5. Menutrisikan kulit. 6. Mencegah kegatal (iritasi) atau kemerahan akibat jerawat. 7. Menghilangkan flek pada wajah. 8. Mencegah pertumbuhan bakteria dan jerawat, 9. Mengawal sebum.

Day & Night Krim (KKM Reg No : NOT150300576K) 1. Menghilangkan jerawat dan parut bekas jerawat. 2. Memudarkan dan menghilangkan bintik-bintik hitam dan putih di wajah (pigmen) 3. Mengecilkan pori-pori 4. Menegangkan dan menghilangkan kedutan pada wajah. 5. Menghilangkan parut di wajah 6. Menyegarkan kulit wajah. 7. Mengawal minyak 8. Mengurangkan kegatalan dan kemerahan (akibat jerawat) 9. Melicinkan tekstur kulit 10. Melindungi kulit dari sinaran UV
Seqy Beauty Skincare 📞0193080215 🚗Kg. Raja. Kuala Besut. Bandar Jerteh. Gong Kedak 😊

Tunggu entry akan datang Ciksu update, apa hasil kerja Skincare ni pada kulit wajah ciksu. Okay. Stay tuned uolss ✌

0 Comments