Tudung kanak-kanak

Nak Pregnant, Nak Kaya, Nak Sihat.. Marilah amalkan

🌸بسم الله الرمن الرحيم🌸

Perbualan antara rakan sekolah ciksu.. Asma Ul Husna..

Kawan: Akak tu ckp nak kaya ka, sihat ka, nak pregnant ka, nak macam2 boleh cari nama apa yang sesuai untuk hajat kita.

Contohnya:

Nak cantik baca Ya Musawir.
Kalau rahim tak kuat baca Ya Mattin.
Nak pregnant baca Ya Waarits, Ya Nafii', Ya Wahhaab, Ya Razzaaq

Caranya:
Amalkan mcm zikir

atau

masa tengah doa tu sebut la contoh ya waarits kurniakanlah aku zuriat...

Ya razzaaq murahkan rezeki

kawan: ank2 semua hero.ya Allah.tahap ultraman dah zura....kethiaq mcm2 dah....

Cuba bca Ya Halim maha penyantun.

Kawan: sama2 sue..boleh share bg kwn2

Perkongsian dari kawan sekolah ciksu.. ciksu berkongsi di sini untuk rakan-rakan blog yang lain.. sharing is caring..



5 Comments

  1. singgah sabtu.... bagus info ni.. kdg2 kita baca je Asma ul-Husna tp taktau maksud kan... insyaAllah boleh amalkan selalu.. tq sue

    ReplyDelete
  2. Pada DIA kita mohon dan sandar segala hajat..

    ReplyDelete
  3. A really good entry dear :) Thank you for the tips :)

    ReplyDelete
  4. Nak semua tu mohonlah pada Allah.
    Saambil kita berusaha.
    In syaa Allah.

    ReplyDelete
  5. ohhhh macam tu. thanks share ciksu :)

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin