Tudung kanak-kanak

Cara Rania Makan Karipap

Cara Rania Makan Karipap|Rania memang suka makan karipap.. tak kisah lah apa pon intinya.. sama ada inti kentang ke, sardin ke, ayam ke..

Cumanya Rania makan style dia lah.. so, ummi tak ada nak risau.. cara Rania makan memang lain dari yang lain.. maciam-maciam lah ini anak ;)

Nak tengok cara Rania makan karipap.. taaaaaaaaaraaaaaaaaa.....

ni haaaaaa... 
Ikut siapa pon tak tahu lah.. setakat dalam rumah duduk bertiga ni, memang Rania sensorang lah yang makan macam ni. ehehehe. 

Rania just gigit makan kelim karipap itu aje. sedebuk besar tu, memang tak dijamah. kalau ada 3 ketoi karipap.. ketiga-tiga ketoi karipapa tu, Rania akan makan kelimnya sahaja.. pastu karipap tu ditinggalkan.. 

Jangan ditanya kenapa.. ummi Rania sendiri pon tak da jawapan bak bagitau.. hihihihihi.. 

Nah lanje gambar tuan makan karipap.. hiks >_^
gaya duduk makan karipap pon ada style.. makin banyak akal.. makin banyak cakap..
sikit-sikit "ummi... itu ape.." 

ppppssttt: lagi 9 hari genap 2tahun 4bulan.. 


1 Comments

  1. Wah jadi cucu pakcik bagus ni, boleh join makan karipap.
    Pakcik kalau makan apa jenis karipap pun, kelimnya mesti buang.

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin