Tudung kanak-kanak

Produk Az-Zain

Produk Az-Zain | Alhamdulillah area tempat me tinggal ni ada kedai Az-Zain. so, senang kerja cuma kedai Az-Zain jauh sikit dari rumah. selalunya kami pergi kedai Az-Zain dekat area kelompok nuri sinun. dekat2 dengan area kuarters polis & tldm. kalau dari atas bukit tu boleh nampak JJ Au2, Setiawangsa. nak mudah masuk ikut sebelah laluan nak ke Giant Setiawangsa.

macam2 ada. kebanyakkan produk yang dijual adalah produk muslim. contohnya brand adabi, saji, mukmin, halagel dll. so, boleh buat pilihan dengan bijak. selain produk Az-Zain ade juga dijual susu kambing dari pelbagai brand. antara yang ada brand wildan, khalish, ilham dll. pelbagai makanan sunnah pon ada. macam minyak zaitun, habbatus sauda, kismis, cuka epal, madu dll.

antara produk Az-Zain yang selalu kami beli ialah serbuk lada putih, mee wantan dan ayam. mee wantan ni sedap. rania memang suka makan. selalunya buat mee wantan sup je. rangka ayam pon beli di sini. setakat ni memang puas hati. walaupon harga ayamnya boleh tahan yang penting kepuasan dan kebersihan setiap produk. halalan toiyibban.

selain produk berasaskan makanan, Az-Zain juga ada produk untuk penjagaan diri. contohnya syampu dan body shower.

boleh semak rangkaian kedai Az-Zain di sini



2 Comments

  1. Bagus CikSu. Kalau ada di JB kakak pun nak juga
    Sebaiknya kita support produk org kita

    ReplyDelete
  2. Selalu kalau pergi ke Shah Alam, banyak kedai macam ni tapi asyik aje terlepas nak singgah. Rupa-rupanya kat area ni pun ada ya, Ciksu. Nanti kalau terlalu kawasan ni manalah tahu nak ke Aeonbigkan, bolehlah ajak HD singgah kejap tengok apa yang ada di sini!

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)