Tudung kanak-kanak

Tolong Doakan Ye..

jiran daku tingkat 3.. turun darah di bilik air, bukannya jatuh atau ape pon. masa kejadian tengah mandi. kejadian dalam jam 10 lebey.. kandungan baru cecah 5/6 bulan gituu.. anak no 2..

suaminya just whatsapp kat group blok.. suruh ayah Rania pergi tengok. ingatkan terkunci ke ape.. sekali lain halnya.

call 999.. ambulans dari HKL sampai.. selepas diperiksa oleh cik misi, terpaksa ke HKL.. kena masuk wad katanya..

tup.. tup.. petang tadi.. suaminya inform wifenya sudah selamat bersalin.. cuma baby lemah..

sama-samalah kita doakan buat anak syurga yang dilahirkan itu.. aamiin..




12 Comments

  1. Moga dipermudahkan. Bijak sgt budaknya... tu yg tak sabar2 nak melihat dunia.

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum ciksu.. Allah.. Tkutnya dgr..moga bby kuat..

    ReplyDelete
  3. Insyaallah semoga baby dilindungi dan membesar sihat seperti baby yg lahir cukup bulan lain.Memang ada kes camni..dugaan buat jiran ciksue..Semoga dipermudahkan buat mereka

    ReplyDelete
  4. Moga baby kuat dan terus membesar dgn sihat
    .baru 6 bln mesti kecik sgt baby tu kan..

    ReplyDelete
  5. premature ye?
    moga semuanya baik2 aje..

    ReplyDelete
  6. pramatang sangat tu... harap2 semuanya ok...

    ReplyDelete
  7. Allah! baby tak cukup buln tu..moga babynya selamat

    ReplyDelete
  8. InsyaAllah...semoga ank syurga ni membesar dgn sihat
    Kawan saya pernah lahirkn ank time 6 bulan kandungan..
    Sekarang anaknya dh 4 thn.cara jaga baby memang sangat complicated
    Apapun ibu kena kuat

    ReplyDelete
  9. salam cik sue..ni ker yang kehilangan anak tue.salam takziah

    ReplyDelete
  10. ohhh ini kes nya ye. huuuuu. Allah tengah jaga anak syurga tu dengan baik

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin