Tudung kanak-kanak

IKHTIAR HAMIL: BIDADARI

Saya tahu pasai produk Bidadari ni selepas terbaca entry di blog Mama Kembar 3.. (sila klik & baca ye.. banyak info yang mama kembar 3 kongsikan dalam entry tu buat yang masih TTC)..

Kebetulan je pon sebenarnya saya terjumpa entry tu.. saya pon dah tak ingat macam mana boleh tersampai ke situ.. hihihi.. masa tu (Februari 2013)  saya tercari2 produk yang sesuai untuk menaikkan semangat untuk 'bersama'.. maklum le dah lama berumahtangga kan.. lepas je terbaca entry tu, terusla gali & gali lagi..

Itulah serba sikit rentetan macam mana saya boleh terjebak menggunakan produk Bidadari ni.. bukan direkomen oleh sesiapa.. sendiri cari & google tentang manfaatnya.. pastu terus contact kak Ekin di Fb.. uols boleh singgah ke laman web kedai2ekin.com


Sebelum ambik bidadari ni kita kena cuci dulu sistem dalaman kita.. al maklum le kita ni makan macam macam.. so, nak kasik nyahkan segala toksin toksin yang masih terkumpul di dalam badan.. kemdian baru le boleh mulakan pengambilan supplement yang bersesuaian.. 


Mula mula kena minum PHYTO FIBER..
Phyto Fiber ni berfungsi untuk mengatasi masalah sembelit & memperbaiki sistem penghadaman.
Cara ambik dia kena bancuh dan minum sepeket pada waktu petang atau malam selama 5 hari bertutut turut.. guna shaker yang disertakan bersama semasa pembelian.
Antara kesan pengambilan phyto fiber ialah kita akan membuang air besar.. tapi bukan la secara kerap.. selepas 6-8 jam pengambilan la.. saya selalu amik waktu malam.. kiranya esok pagi bangun boleh la terus membuang.. kikiki.. lagi satu tak da la nak ganggu urusan harian kita.. ye la nak kena ulang pi tandas dua tiga kali pulak nanti.. 

so, pandai pandai la pilih waktu yang sesuai untuk ambik phyto fiber supaya kita sendiri berada dalam keadaan yang selesa (*_^). Bila dah habiskan kelima2 sacher phyto fiber, barulah boleh mula minum Bidadari pulak.. 

Manakala Bidadari pulak sangat sesuai untuk merawat masalah dalaman wanita terutama  yang sukar hamil di samping mengembalikan kehangatan ketika bersama.. inilah produk yang dicari-cari.. hehehehe

BIDADARI TIDAK BOLEH DIAMBIL OLEH
1.    Lelaki
2.    Wanita mengandung
3.    Semasa datang haid –boleh amik semula selepas period kering

Cara minumnya:
Minum 2 sudu besar (guna sudu plastik) sebelah pagi dan malam.. 
Jangan minum atau makan selepas ambik bidadari ni.. paham ke tidak ni! Kalau tak paham meh nak ngtau uols.. katakan uols minum bidadari pukul 7 pagi, pukul 8 pagi baru uols boleh makan atau minum..

Kenapa guna sudu plastik?
Bidadari produk berasaskan homeopati.. ada kandungan kurma & madu.. madu kan lebih elok menggunakan sudu plastik.. 

Selain dari menggunakan sudu plastik, Bidadari juga TIDAK BOLEH DISIMPAN DALAM PETI SEJUK.. hanya simpan pada suhu bilik sahaja..

Wanita belom berkawin dan selepas bersalin pon boleh ambik TAPI hanya amik satu sudu pagi dan satu sudu malam sahaja.

Berapa harganya?
Satu botol RM70.00 sahaja.. upah hantar RM5.. kiranya saya tak pakai pos laju ye.. despatch boy dorang yang hantarkan sampai depan pintu.. kira sama la jugakkan..

Kesimpulannya produk Bidadari ni sangat sesuai & serasi dengan saya..
antara kesan yang saya dapat ialah setiap bulan period saya datang tetap pada tarikh yang sama. contohnya bulan Mac period datang 8hb maka next month pon period datang pada 8hb juga.. begitu juga untuk bulan yang seterusnya..
 berbanding sebelum amalkan Bidadari.. period saya akan sentiasa berganjak tarikhnya.. selalunya akan awal 3hari dari tarikh bulan sebelum2nya. selebihnya macam biasalah lebih bertenaga giteww ^_~



Saya just beli 2 botol tu je.. tahan lama juga.. sebab time period tak minum kan..
saya guna sampai Mei 2013.. lepas tu berenti.. biasala :)


Nak tahu kena la cubanya sendiri ye (",)

14 Comments

  1. Boleh guna untk lepas kahwin ni. hehe

    ReplyDelete
  2. Huhu dulu pun saya pernah juga try Bidadari ni..Tapi masa awal-awal je ada kesan, lepas tu dah lama ambil tak rasa apa dah..hadoiii dah tak sambung beli dah pun..kikiki

    ReplyDelete
  3. nampak sgt kehebatan bidadari nih smpai akak tuh pon cakap mmg umphh..:p

    p/s-husna pkai pos biasa je..mesti dah tercicir nih..

    ReplyDelete
  4. isi kandungan brp ml ye su? kalo serasi leh la konsisten..

    ReplyDelete
  5. Salam QR..
    yep..sebelum nk konsisten dgn apa2 produk, kite kena buang segala toksin2 yg bersarang dlm badan..

    semoga dipermudahkan segala urusan cik su .. :)

    ReplyDelete
  6. oohhh memang berkesan dengan sis kan.. dulu akak pernah cuba Bidadari ni tapi setakat minum sebotol ja hari tu...huhu

    ReplyDelete
  7. Macam teruja pulak nak mencuba tapi sebab apa ya? >_<

    ReplyDelete
  8. CIksu, nak tny yg Phyto Fibre tu. Beli kat mana? Dah lama saya cari benda ni. Dulu penah consume. mmg okay. Pastu saya pindah, dah tak jumpa dgn penjual dia dah. Nnt gitau saya ye. Nak beli utk cuci usus.

    ReplyDelete
  9. hahhaha.. ayat last tu tak menahan! huhuhu...

    * sy dah email try tgok water mark tu ek.. ;p

    ReplyDelete
  10. oic glamour ai kejap komen di publish.. tp mmg puashatilah sy minum dulu masa lps bersalinkan amir.. seyes mmg mcm ank dara bawah tu kan.. kan kan...

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)