Tudung kanak-kanak

Jalan Tasek 64, Bandar Seri Alam, Masai..

Saya sanggup resign dan ikut suami ke jay bee.. sebelum ni saya duduk sorang2 di Taman Equine, Seri Kembangan.. sedey ooo.. makan sorang2, tido sorang2, semuanya buat sorang2 la :( memang mencabar jugak la tanpa suami di sisi..


Bayangkan la, setiap kali balik keja, kalau masih awal saya pi window shopping dekat JJ Taman Equine.. agak2 jam 7malam macam tu, saya balik la.. takut tak da parking :)



Lepas bersihkan diri, buat apa yang wajib.. selalunya jam 9malam saya dah tidoq.. kalau tengok tibi pon bukan saya yang tengok tapi tibi yang tengok saya.. esok bangun awal2 buat apa yang patut.. dalam 845 gerak pi office.. tak jauh pon office saya.. kalau ikutkan tak sampai 10minit.. hihi



Semua tu pengalaman bagi saya dan suami.. perkahwinan jarak jauh.. selalunya suami yang turun KL kalau cuti.. ye la kat sini saya duduk sorang2.. suami pula dok dengan member2.. tak manis rasanya kalau saya ke sana kan..



Hampir setahun berjauhan.. akhirnya suami cari ghumah sewa dan saya pindah masuk ke sini bulan Ogos 2009.. Jalan Tasek 64, Bandar Seri Alam, Masai.. dua tahun menginap di sini.. akhirnya kena berpindah lagi.. tempat baru tapi still di jay bee lagi.. sewa rumah ni  pon murah RM250 je.. tingkat 3 naik tangga ye ;)



Gambar2 ni semua masa tengah kemas ghumah baru2 ni.. kenangan untuk masa depan.. Saya kan selalu pindah2.. so, haruslah abadikan di sini..


 Bahagian dapuq..

 Bahagian ruang tamu.. 
ada 3 bilik sebenarnya.. bilik yang ketiga owner buat dapuq tu.. kalau ikutkan dapuq kat depan.. buka2 pintu rumah terus jumpa bahagian sinki.. pelikkan 

 Barang2 kami tak manyak pon.. boleh la..

 Kabinet tibi yang siap dipasang oleh owner.. 

Saya suka rumah ni sebab pagi2 matahari naik sebelah sini.. bila sidai baju cepat je kering.. cahaya matahari pon masuk ke bilik utama :)

Court sepak takraw.. 

suami suka lepak situ.. takraw adalah xtvt harian beliau setiap petang dan cuti.. banyak juga pertandingan yang suami join masa duduk sini.. kira aktif la takraw kat area sini.. ada je game..


1 Comments




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)